Top-ads

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ezgi Asaroğlu | Aşk #16

By | 12:19 Leave a Comment
Merhaba, programımıza blogger sponsorluğunda HatunMania ile devam ediyoruz. Yine güzeliz yine çiçeğiz anlayacağınız. Bu defa ki güzelimiz bizden biri. İzmir'in bağrından çıkıp gelmiş 1000'lerce harikadan biri. İzmir kent olarak bence Unesco tarafından koruma altına alınmalı. Yok böyle bir güzellik çünkü :)


Güzelimizin adı Ezgi Asaroğlu. Leyla ile Mecnun dizisinden tanıyoruz, seviyoruz kendisini. Hatun Mania kategorisinden yer verdiğimiz 16.isim olma özeliği de taşıyor aynı zamanda. Ne büyük onur kendisi için:P Canımın için Ezgiciğim, 18 Haziran 1987 tarihinde İzmir’de doğmuş ve İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi'nde Sosyal Antropoloji okumuş. Hep okumak istediğim bölüm. Bir ara buluşup bu konu hakkında konuşmalıyız Ezgiciğimmmmm. Antropoloji seninle daha güzel Ezgi :P

49 kilo, topuksuz 1.65 boyunda kendileri. Hani daha önce burada da belirtmiştim tam benim istediğimden. Kriterlerime uyuyor kendisi. İzmir'li, kilolu değil, boyu kısa değil, isimi de Ezgi. Evlenelim bence Ezgi. Bak bunu herkese söylemem, bekliyorum şekerim cevabını, bekletme lütfen!!1

Öhöömm, Ezgi ilk önce daha bıcır ıcır iken reklamlarda boy göstermeye başlamıştı. Misal Molped reklamı ve Yıldız Sakız reklamı. Hımmm değişik çalışmalar :) Daha sonra milyon tane dizide küçüklü rollerde oynadı (Kızlar Yurdu, Emret Komutanım, Zor Karar, Bir Dilim Aşk, Menekşe ile Halil, Ne Gezer Aşk Dağlarda). For a Moment Freedom isimli çoook başarılı bir film çalışması da mevcut Ezgi'nin.

Ama en büyük atılımı şu anda ağzım ayrık olarak izlediğim tek dizi olan Leyla ile Mecnun dizisi ile yaptı. Diziyi onun için izlemiyoruz tabii ama yine de Ezgi çıksa da baksak yaaa diye inliyor kahvehaneler :P haha :) Son zamanlarda iyice ayılaştım farkındayım sevgili blog severler. Beni böyle kabul edin lütfen :P

Ezgi'nin bıcır hallerindeki fotolarına falan baktım da kız gittikçe daha da güzelleşiyor. Bir ara saçlarını sarıya falan boyatmış sanırım. Bir daha böyle bir hata yapma bebeğim. Böyle çok aha güzelsin. Kumral da seviyormuşum ben meğerse :)

Sonuç, dibim düştü sayende Ezgi:P Durum bundan ibaret. Ne demişler "kavuşursan meşk, kavuşamazsan aşk olurmuş". Benim ki aşk olarak kalacak :P



O değilde dizi bomba gençler :) (laba lab lab lab labbs:P)
Sonraki Kayıt Ana Sayfa

0 yorum: